Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 12 december 2019, 23:33   #26271
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
On the morning of September 11, 2001, 19 men armed with boxcutters directed by a man on dialysis in a cave fortress halfway around the world using a satellite phone and a laptop directed the most sophisticated penetration of the most heavily-defended airspace in the world, overpowering the passengers and the military combat-trained pilots on 4 commercial aircraft before flying those planes wildly off course for over an hour without being molested by a single fighter interceptor.
Die werden net zomin door Bin Laden persoonlijk geleid als dat president Bush persoonlijk de invasie van Irak leidde. De actieve leiding van de operatie lag bij Khalid Sheik Mohammed. Trouwens, ik zie niet in waarom het mits de nodige communicatiemiddelen onmogelijk zou zijn een operatie aan de andere kant van de wereld te leiden.
Wat betreft het "zwaar verdedige luchtruim", de hele verdediging daarvan was gericht op verdediging tegen indringers van buitenaf, niet tegen een vliegtuig dat zich al in dat luchtruim bevindt! Commerciële vliegtuigen worden trouwens gevolgd via een transponder, zodra die uitgeschakeld wordt is het een stuk lastiger die te volgen, en zo lang het niet gemeld is als zijnde gekaapt wordt er ook op radar niet actief naar gezocht.

Citaat:
hitting the Pentagon in the budget analyst office where DoD staffers were working on the mystery of the 2.3 trillion dollars that Defense Secretary Donald Rumsfeld had announced “missing” from the Pentagon’s coffers in a press conference the day before, on September 10, 2001.
Dat fabeltje is al zo uitvoerig gedebunked dat ik eens goed met mijn ogen ga rollen en niet eens de moeite meer ga doen om jou dat uit te leggen.

Citaat:
Osama Bin Laden lived in a cave fortress in the hills of Afghanistan, but somehow got away. Then he was hiding out in Tora Bora but somehow got away.
Ja, hoe kan dat? Die gebieden zijn maar een voetbalveld groot, toch ondenkbaar dat iemand daar weg geraakt.

Citaat:
before finally being found in a daring SEAL team raid which wasn’t recorded on video, in which he didn’t resist or use his wife as a human shield, and in which these crack special forces operatives panicked and killed this unarmed man, supposedly the best source of intelligence about those dastardly terrorists on the planet.
SEAL raids worden gewoonlijk niet in geuren en kleuren openbaar gemaakt..

Citaat:
Then a couple dozen of that team’s members died in a helicopter crash in Afghanistan.
Behalve de soldaat die hem effectief doodschoot, waren ze die soms vergeten?

Citaat:
This is the story of 9/11, brought to you by the media which told you the hard truths about JFK and incubator babies and mobile production facilities and the rescue of Jessica Lynch.
Ja, dan zijn clowns die al tientallen jaren de Nieuwe Wereldorde aankondigen (nog steeds niet gebeurd), bij iedere mass shooting beginnen te krijsen dat iedereen zijn kostbare schietijzers afgepakt gaan worden (nog altijd niet gebeurd, ondanks met regelmaat van klok zo'n schietpartijen), al sinds de jaren '80 waarschuwen dat de regering zich klaarmaakt om burgers beginnen op te sluiten in concentratiekampen (nog altijd niet gebeurd) en er een sinister plan is om de wereldbevolking te decimeren met vaccins (ondanks het feit dat diezelfde wereldbevolking maar blijft groeien) veel betrouwbaarder?

Ik stel me voor dat heel het plan voor 9/11 ongeveer zo moet gegaan zijn:

"We gaan de twin towers laten instorten!"
"Goed plan! Een busje met bommen zoals vorige keer?"
"Nee, deze keer proberen we vliegtuigen!"
"Perfect! En we steken springstof in die vliegtuigen!"
"Wat? Nee, we gaan heel die torens volsteken?"
"Euh... is het niet gemakkelijker is de vliegtuigen? Die torens, daar krioelt het altijd van het volk!"
"Nee, het MOET in de torens!"
"Oké dan. Een paar ton dynamiet ergens halverwege moet het wel doen!"
"Neenee, door heel de torens, ze moeten netjes instorten, zoals een controlled demolition!"
"Uh... maakt dat uit? Ik bedoel maar, weet je wel hoeveel werk dat is? Dat zijn honderden staven dynamiet, en dan nog al die kabels, hoe gaan we die daar binnen krijgen zonder dat iemand iets door krijgt?"
(rolt met ogen). "Djiezes, moet ik hier voor alles zorgen? Verzin iets!"
"Jamaar, maakt dat zoveel uit of die torens nu recht instorten of omvallen?"
"JA DAT MAAKT UIT, EN STOP MET LASTIGE VRAGEN TE STELLEN!"
"Oké, oké, goed!"
"En zorg dat WTC7 ook ondermijnd wordt!"
"Huh? Gaan we daar ook een vliegtuig op laten invliegen?"
"Wat? Nee, dat gaan we een paar uur later opblazen!"
"Waarom?"
"Gewoon, dingen opblazen is leuk!"
"Jamaar..."
"JAMAAR WAT? GA JE WEER LASTIG DOEN?"
"Nee, het is al goed"
(fluistert tegen geheim agent naast hem) "Mensen gaan dat verdacht vinden, maar ja, hij wil weer zijn zin doordrijven".
"En dan voor het Pentagon, daar vuren we een raket op af!"
"Jamaar, gaat niemand dat zien? Ik bedoel maar... daar passeert altijd veel volk, mensen gaan dat toch zien?"
"Och, we geven die een bak bier en die houden hun mond wel. En zorg ervoor dat die raket juist terechtkomt waar die kuriezeneuzen zitten die met dat geld bezig zijn!"
"Je bedoelt dat geld waar Rumzie gisteren zijn teut niet over kon houden?"
"Ja, dat geld, dat we vorige zomer in Las Vegas opgebratst hebben!"
"Die Rumzie toch met zijn groot bakkes, als die nu gisteren daar eens over had gezwegen, dan was heel dit circus niet nodig geweest!"
"Ja, nu is het toch te laat. Maar wacht, we zullen nog wat vliegtuigonderdelen rondstrooien om het geloofwaardig te maken! Iemand nog een straalmotor in zijn garage liggen?"
"Ja, ik heb er nog wel één!"
"Goed, die hebben we nodig! Breng die straks efkes mee! Hebben jullie ook aan die onbrandbare paspoorten gedacht?"
"Ja, hier zijn ze, een Afghaans en een Iraaks paspoort?"
"Wat? Nee, het moeten Saoedische paspoorten zijn!"
"Huh? Gaan we Saoedi-Arabië binnenvallen?"
"Nee, Afghanistan! En dan Irak!"
"Jamaar... is het dan niet logischer paspoorten van daar te gebruiken?"
(zucht). "Is dit soms jou eerste complot? Het mag niet TE logisch zijn!"
"Oh, zo logisch als je plan om WTC7 op te blazen?"
"ZWIJG, BETWETER, WE NEMEN EEN SAOEDISCH PASPOORT EN DAARMAA UIT!"
"Jaja, het is al goed!" (fluistert weer naar andere geheim agent). "Ik zeg, dat gaan ze verdacht vinden, maar hij weet het weer beter!"
"Goed, dat is het zowat denk ik. Schiet er nog iets over van die miljarden die we verduisterd hebben?"
"Bedoel je die..."
"Ja, die miljarden waar Rumzie zo nodig over moest beginnen!"
"Ja, nog wel een beetje."
"Goed, we gaan naar de hoeren! De laatste doet het licht uit!"
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden