Los bericht bekijken
Oud 8 juli 2019, 10:39   #1181
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.615
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Fan van dat schaap? Is die al 18 jaar Of is het eerder leesvoer voor pedo's

Maar het begint meer en meer lachwekkend te worden. Overal slaan ze met het woord milieu rond je oren. Ik vind het gewoon grappig hoe ze de mensen in hokjes aan het duwen zijn. Bangmakerij en fake news. Wie ligt daar nu nog van wakker? Iedereen doet toch waar hij of zij zin in heeft. En als het niet mag dan is het pas echt plezant. Pas nog een controle voor milieuvergunning gezien. Lachwekkend gewoon. 5 minuten kijken, 2 uur alles bespreken tijdens een etentje en vooral rustig verder alles de riool in. Zonder alle "wettelijke voorzieningen en verplichtingen". Vergunning is voor vele jaren goedgekeurd. Op vlak van veiligheid juist geteld 1 brandblusser bij te plaatsen.
Geen idee van hoe 'oud' dat meisje is eigenlijk en ik wil het nog niet eens opzoeken.

Ze doet maar, groot fan ben ik er persoonlijk niet van maar ze zal wel haar fans hebben denk ik.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 juli 2019 om 10:39.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden