Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2017, 09:03   #1097
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wat maakt dat nu uit 'waar' het gebeurt? Het gaat om het principe of gedrag zich aanpast aan straffen. of dat nu op de maan is, op de noordpool of in een achterkamer maakt niet uit.
Omdat het gemakkelijker afdwingbaar is als men weet waar het gedrag zich voordoet? Ik vermoed dat de politie niet gaat zoeken naar zatte automobilisten in het zoniënwoud? Gedrag is toch niet enkel afhankelijk van de strafmaat, maar ook van de pakkans. De pakkans voor wiet als ge wat oppast is zo goed als nihil. En dan nog zijn de repressieve maatregelen nihil (een boeteke).
Volgens uwe zever hier zou de VS, die zeer repressief optreden/optraden tegen drugs, dan een bijna-drugsvrij paradijs moeten zijn. Wel uw logica botst met de realiteit.

Citaat:
s cannabis in handen van kartels? Wow! Dat zou toch een geweldige motivatie moeten zijn ... om ermee te stoppen! Stelt u voor dat de sigarettenverkoop in handen is van kartels, zou dat geen goede motivatie zijn om te stoppen met roken?
Eerder om te legaliseren, zoals in Colorado. Of om zelf te kweken. Is nog plezant ook

Citaat:
wat is dit voor onzin! De politie doet niets anders dan zich met het verkeer bezighouden. Denk eens eerst na voor ge iets schrijft!!
Neemt niet weg dat een groot deel van verkeersoverlast via automatisatie wordt opgespoord. Bij drugs kan dat veel minder. Dus zou men daar nog meer volk moeten opzetten om de pakkans te verhogen? En gij maar betalen voor iemand die een jointje paft op te sporen
Wie denkt er hier niet na?


Citaat:
De war on terror werkt ook niet.
De war on obesitas werkt ook niet
De war on illegal weapons werkt ook niet
etc etc etc

Géén enkele war on iets werkt! En toch moet het gedaan worden. want het alternatief is chaos.

Ge weet toch dat de voorstanders van vrij wapenbezit exact dezelfde argumenten gebruiken als u. 'repressie werkt toch niet', 'het is allemaal in achterkamertjes', 'het is verspilling van geld en moeite', etc etc etc
Oppervlakkig gezever, precies uit een boekske van het vlaams belang gepikt.
Alles is wit-zwart, iets anders bestaat niet.


Allez, heb me weer eens laten vangen zeker Och ja, 't is tijdens de werkuren, ik word er toch voor betaald. Zit toch te wachten tot mijn script hier zijn werk heeft gedaan. Van dat niet meekunnen met de veeleisende kapitalistische maatschappij merk ik hier niet veel

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 12 mei 2017 om 09:11.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden