Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2008, 03:48   #44
Wolf
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Miljoenen mensen sterven van de honger door westers imperialisme.
Armen worden langs alle kantenn uitgesloten en zelfs uitgelachen en uitgescholden als ze hun karige geld bijeenbedelen.
De gruwelijkste misdaden worden begaan in de Derde Wereld door enkel op geld beluste dictators. Extreem nationalisme foltert en doodt mensen op gruwelijke manieren van Rwanda tot in de Verenogde Staten en Irak.

Maar JIJ moet weer zo nodig hameren op de linksen, die je "superieure Vlaamse ras"' "verraden".
Ik ben beschaamd om van hetzelfde ras te zijn.
En het is allemaal de schuld van de rechtse monsters dat de derde wereld één grote rotzooi is? Zowat alle Europese nationalistische partijen mogen amper hun stem verheffen, wat zouden zij schuld hebben aan de toestand van de derde wereld.

Wat heb ik met de derde wereld of het kapitalisme te maken? Ik verafschuw de op geld beluste internationalisten die zich overal gaan moeien op plaatsen waar ze niet thuishoren.

En het feit dat de linksen de deuren van Europa hebben opengezet voor jan en alleman. Gevolgd met de wel gekende problemen oa. weigering tot integratie, misdaad, enz. dat is ook allemaal de schuld van rechts nietwaar?

En waar zeg ik dat het Vlaamse ras beter is dan de rest? Ik wil gewoon dat Vlaanderen Vlaams blijft en Europa Europees. Wat is daar mis mee?
Wolf is offline   Met citaat antwoorden