Los bericht bekijken
Oud 8 november 2015, 09:28   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard Kinderen of niet: zo denken jonge mensen over die keuze

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Gezond, een goede job en een stabiele relatie, maar toch geen kinderwens: alsmaar meer jonge mensen bevinden zich in deze situatie, al krijgen ze het niet altijd uitgelegd aan hun omgeving. Canvas liet vier jonge mensen aan het woord over hun keuze in een interactief beeldverhaal op hun website.
Misschien moeten we ons wel de vraag stellen of onze kleintjes nog wel een toekomst hebben in deze alsmaar duister wordende maatschappij/wereld.

Citaat:
‘Als je een kind nodig hebt om gelukkig te worden, moet je eerder naar de psycholoog dan de gynaecoloog’
Geen slechte uitspraak dacht ik.

Veel mensen 'maken' ook snel een kindje omdat ze denken dat hun relatie er sterker door zal worden of zal blijven 'bestaan', dan moeten we wel bij elkaar blijven? Niets is minder waar.

Kan je met een scheef oog (lees: kort bochtenwerk) ook overschakelen op wat er op huidig ogenblik in Europa aan de gang is, die invasie. En bij die invasie naar de EU toe zijn veel kinderen bij (de witte muizen worden zelfs jaloers), soortbehoud?

Dan lees je over éne zekere Didier R 'Didier Reynders: ‘Congolese adoptiekinderen onder hoede Belgische ambassade’

Echt niks anders te doen man?

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden