Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 10 november 2017, 16:21   #3635
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Je durft blijkbaar niet zeggen wat dat dan wel is. Het valt echter op dat zijn volgelingen het hem totaal niet aanrekenen dat hij al zijn beloftes breekt wat betreft:
- Economie, belastinghervorming en begroting
- Gezondheidszorg
- Corrupte politiek
- Non-interventionisme
- ...
Of ze daarvan wakker liggen of niet is zelfs niet belangrijk. Jij wil natuurlijk dat elke kiezer daar WEL van wakker ligt. Maar dat is weer zo'n linkse ideologische bubbel. Jij moet niet beslissen wat de mensen wel of niet belangrijk moeten vinden. Dat is het typische vingertje dat de linkse media constant opsteekt. En jij loop daarin mee.
Citaat:

Er is echter één (1) item waar die 38% aan vasthoudt en waar ze hem voor zouden laten vallen:
- Die vuile smerige migranten die hen hun privileges komen afpakken
Bijvoorbeeld. En dan?
Citaat:

De 'rechtsen' zoals u ze dan raken er blijkbaar nog steeds niet over dat 'de mainstream pers' zich niet heeft omgevormd tot Radio Milles Collines om op te roepen tot een soort kristalnacht tegen ieder met een kleurtje.

Tot die droom waarheid wordt maakt het hen blijkbaar niet uit hoe hun overheid gerund wordt, hoe hun gezondheidszorg geregeld is en hoe ze als citroenen worden uitgeperst om de supersuperrijken te dienen.

Ik denk dat de meeste 'linksen' maar al te goed beseffen dat, zelfs al zouden ze allemaal (uit empathie?) mee in nazi-uniform met een fakkeltje gaan marcheren de Trumpisten nog steeds te dom zouden zijn om dan plots wél enige interesse te tonen mbt die andere zaken...
Ja, dat is hoe democratie werkt, mij beste.
Ik dacht dat de linksen aan de kant stond van de dommeriken en sukkelaars, ja toch? Waarom noem je hen nu dan nazi-trumpisten?

Laatst gewijzigd door kwantum : 10 november 2017 om 16:28.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden