Los bericht bekijken
Oud 20 april 2019, 08:19   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Tegen 2024 gaat hij in topvorm zijn :

Die vent is te laat op zijn eigen begrafenis maar hij beseft het nog steeds niet goed.

Ik denk niet dat je daar veel goeds moet van verwachten mocht die het presidentschap in de schoenen geschoven krijgen.

Er zijn nog tal van andere kandidaten die met de meest idiote slogans en slagzinnen te koop lopen over The Donald.

Een voorbeeld:

'Hoog tijd om Trump af te zetten'

Senator Elizabeth Warren, Democratische kandidate voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen in 2020, heeft vrijdag opgeroepen om een afzettingsprocedure te starten, of 'impeachment', voor president Donald Trump.

Niet alleen in ons land worden er op politiek vlak 'gevechten' in regel georganiseerd.

Weer ééntje die The Donald een hak wil zetten.

Eéntje die gestoorde Hillary achterna wil.

Mocht The Donald om de één of andere opzij gezet worden of er zelf de brui aan geven dank denk ik dat men in de VS nog aardig gaat staan bléééééten op de lange duur om hem te laten terugkomen want zo slecht doet hij dat ook weer niet buiten dat men hem van alles in de schoenen wil schuiven.

Mocht The Donald de strijd om het presidentschap verliezen dan ligt de VS overhoop denk ik want dan gaan zijn tegenstanders alles terug proberen te draaien wat hij in het werk gesteld heeft, dus bijvoorbeeld: muurtje terug afbreken en 'wir schaffen das'.

Gaat niet goed komen dan.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden