Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2007, 12:56   #20
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik zou me aansluiten bij de goede blanke man. Die weet het tóch beter en zijn ongelofelijke verwezenlijkingen en wereldbeheersing brengen vrede en voorspoed naar mijn dorp.

Na enkele jaren ben ik burgemeester en eet uit de handen van mijn meesters. Zo kan ik op termijn een tweedehands Mercedes 280SE (uit 1971) kopen waarmee ik met mijn paramilitaire garde domme zwartjes die weigeren onder de goddelijke hand van de goede Europeanen te leven, van de oliepijpen kan wegjagen. 's Middags, na een rustig maal met de notabelen van mijn oliedorp, besteed ik dan aandacht aan het ziekenhuis en de middelbare school van mijn dorp, de enigen in een straal van honderden kilometers, die gebouwd zijn met het ingezamelde geld van de brave christenvrouwen van mijn heren. Elke twee jaar word ik met overweldigende meerderheid herverkozen.

En dan, tegen mijn zeventigste, als ik het roer heb overgedragen en mensen me nog altijd vlot bezoeken voor advies, hoe de withuidige noorderlingen best te dienen, kan ik tevreden terugzien op mijn keuze en denken aan al die kinderachtige mede'broeders' die zich verzet hebben tegen de Evolutie met dromen als 'macht voor zwarten' en 'onafhankelijkheid', en mijn pensioen niet meer kunnen meemaken.
Dat lijkt mij de beste optie. Met een beetje geluk wordt ge zelfs nog de gouverneur van uw provincie en kunt ge u een eerstehands Mercedes aanschaffen, om later nog beter van uw vredig pensioen te kunnen genieten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden