Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2009, 15:57   #26
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Er wordt ook nog steeds bijgebouwd op bezet gebied, wat zeker niet in de richting van teruggave wijst, ...
Palestijnen die zich effectief organiseren worden afgesloten en afgeslacht in gaza OF ze mogen verder kolonisaties ondergaan in de Westbank.


Citaat:
Volgens mij heeft israel zichzelf vastgereden, en kan het eigenlijk niet meer terug, tenzij naar een grote pluralistische staat, voor alle bewoners van de regio, maar daar zullen de joden in de minderheid zijn.
Ik vrees dat het een conflict tot het bittere einde gaat worden met israel als verliezer. Hun credit slinkt overal, door hun driest optreden
dat is een vaststelling die reeds bij velen doorgedrongen is. en er zullen er nog veel volgen !


Citaat:
De grote vrees die ik heb, zijn de massavernietingingswapens die israel bezit. Als die bij het einde van de staat zoals we hem nu kennen in handen van extremisten zijn, vrees ik voor een volgend wereldconflict
tja, als je israelische fundamentalisten hebt die nu reeds het inzetten van massavernietigingswapens tegen de Palestijnen overwegen
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 27 maart 2009 om 15:58.
roodhaar is offline