Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2017, 20:39   #1149
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.631
Standaard

Citaat:
"Als men drugsdealers oppakt, kom ik vaak tot de vaststelling dat alle geledingen voorkomen in hun adresboekjes: van advocaten, dokters en professoren tot havenarbeiders en jong en oud." Advocaat Kris Luyckx kijkt dan ook niet op van de nieuwe cijfers die aantonen dat het aantal mensen dat hulp zoekt voor een cocaïneverslaving fors is toegenomen. Bij "De wereld vandaag" vertelde hij wat hij allemaal in de praktijk tegenkomt.


"Het is mijn ervaring dat daar waar het vroeger meer openlijk gebeurde, -echt op straat- dat er nu meer alternatieve circuits zijn en dat mensen nog meer in de schaduw bewegen. Het is echt ondergronds gegaan. Vroeger had je nog meer mensen die op de hoek van de straat stonden, waar iedereen van wist dat je daar drugs kon halen. Dat is nu heel wat minder omdat men heel hard op die straatverkopers heeft gewerkt. Maar nu is een sms'je genoeg om drugs te laten afleveren in je brievenbus. Het is wat dat betreft veel toegankelijker en spijtig genoeg zie je meer en meer mensen die door de toegankelijkheid meer en meer verslaafd geraken en dan krijg je signalen zoals vandaag, namelijk dat er veel mensen verslavingsproblemen hebben." Bron.
Zo hoort u het ook eens van een ander. Half Antwerpen hangt aan de coke. De Wever en Muyters doen niet anders dan wat straatschoffies oppakken met weed oppakken en de boel ondergronds duwen. De Wever had marketeer moeten worden. Hij doet dat beter dan de professionele marketeer Janssens, de mensen wijs maken dat alles goed gaat.

Edit : geen commentaar op de docu in de link vanuit het stadhuis ...

Ik vond al dat er zo verdacht veel progressieven positief over De Wever spraken. Allemaal coke snuivers. :]
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 26 mei 2017 om 20:54.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden