Discussie: Uplace
Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2015, 20:49   #120
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edward De Vere Bekijk bericht
België blijft liever achterlijk. Een project als deze zorgt voor werkgelegenheid, dat is nu eenmaal zo.
En als tegenstanders vinden, dat dit het verkeer niet ten goede komt, dan moeten diezelfde tegenstanders (vooral in de politiek dan) dringend werk maken van een grondige hervorming van het openbaar vervoer. Ik zou niets liever willen dan gebruik te maken van het openbaar vervoer, maar ik durf niet. Ik weet niet of ik er geraak; meer nog, ... ik weet niet of ik terug thuis zal geraken.

Maar goed, we hadden het over België en haar wens om liever achterlijk te blijven. Wat is er nu zo mis met een project als deze? Alles is beschikbaar, of toch zo goed als alles. De betere Uzzi's zijn nogal altijd te kopen ergens onder een tafel in één of ander Brussels cafeetje. (Zo schijnt het toch te zijn).

Er is een cinemazaal, vooral dat niet vergeten. Heerlijk toch. Als ik ga shoppen met de madam, dan heb ik het na één uur al gehad. Er zijn daar alternatieven voor de man zoals ik.

Bovendien vind ik dat economie vrij moet zijn; en wel helemaal. 24u op 24u open, waaom ook niet? Als je als ondernemer met 3 ploegen werkt; en bereidt bent om die loonlasten te betalen, wie eigent zich dan het recht toe om te zeggen, dat die ondernemer niet mag ondernemen en aldus geen werkgelegenheid mag scheppen?
Als ik je kennis van het Nederlands zie, denk ik dat het toch wel eens correct zou kunnen zijn dat er een tekort aan scholen is.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden