Los bericht bekijken
Oud 25 april 2018, 08:09   #7
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Oplossing : op het platteland wonen. Ik heb ook een mooi grasveld. En ja daar staan paardenbloemen en andere zaken tussen. Dat deert mij niet. Daarachter staat een heel bos dat gedeeltelijk eigendom is. Geen last van geburen en overhangende takken. Die takken zijn er wel maar dat stoort mij niet. Ook geen jaloerse mensen die steeds hun gras groener en mooier willen hebben. Ga je in woonwijken wonen dan heb je constant gezever met uw geburen. Wat is wel een probleem op het platteland : de inwijkelingen die van 't STAD komen. Die beginnen hun bouwperceel of aankoop woning direct volledig te strippen en vol klinkers te leggen. Elke boom en struik moet weg en dan geven ze een fortuin uit aan tuinaanleg. Die rijden in kostuum hun gazon af en spuiten meer vergif dan een kleine fabriek kan produceren. Hun kinderen mogen niet op de gazon want dan beschadigen ze hun groen tapijt. In bomen klimmen mag ook niet want ze moeten altijd mooi gekleed rond lopen. En ga je eens met je hond wandelen dan zitten ze u te begluren en staan al klaar om te roepen als je hond zijn behoefte zou gaan doen (trouwens altijd al het nodige bij om het op te ruimen). Wat bij die mensen telt is hun carrière en hun dikke wagen op de oprit. Die altijd mooi staat uitgestald en MOET gezien worden. Maar wel naar de'n Aldi gaan winkelen en met een zo goed als lege winkelkar buiten komen

HET PROBLEEM zijn de stadsmensen die gewoon niet op het platteland kunnen integreren en nog denken dat ze in een stad wonen!
2

Awel ik heb dat hier ook vastgesteld in de loop van goed 20 jaar.
Maar vroeg of laat geven de ex-stedelingen dat jaarlijks tuinslaafspelletje wel op en passen ze zich aan, zelfs 100% integreren doen ze.

De natuur en de beestjes zijn altijd sterker. Men moet wel af en toe met de buren praten, ze leren dat niet van alleen hé.

Laatst gewijzigd door Micele : 25 april 2018 om 08:11.
Micele is offline   Met citaat antwoorden