Discussie: Dacia...
Los bericht bekijken
Oud 14 september 2021, 09:48   #88
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Wat je niet goed kan doe je ook niet graag. Hobby's zijn ieders keuze ,een rijbewijs niet. Ik ken niemand die in staat is zijn werk en gezin te organiseren zonder auto.
Dat is het een beetje he. Rijden is voor veruit de meeste mensen GEEN hobby maar een manier om zich te verplaatsen. Voor mij ook. Als dusdanig is dat geen speelterrein maar een "werkplaats". Ik denk dat veruit de meeste mensen zijn als ik: als het niet noodzakelijk was om daar achter het stuur te zitten, dan zouden ze liever iets anders doen, maar ze moeten zich nu eenmaal verplaatsen, en de minst vervelende oplossing daarvoor was toch maar de auto te nemen, omdat andere middelen NOG lastiger zijn.

Denken dat gans die infrastructuur daar is om wat hobbyisten plezier te doen is er toch wat over, nee ? Nu, als mensen daar een kick van krijgen om in de file te staan, wel, des te beter voor hen he maar ik denk dat veruit de meeste mensen dat enkel maar doen omdat ze geen betere oplossing hebben.

Het zou bij mij niet opkomen om "een ritje gaan te maken" voor de fun met de auto. Ik vraag mij af of er veel mensen zijn die dat wel doen: "hey, er staat een enorme file op de snelweg, snel, snel, mij er tussen gaan zetten voor mijn hobby !"

Daarentegen, een ritje maken met de fiets, ja, direct.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden