Los bericht bekijken
Oud 15 september 2021, 21:27   #17
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ja en neen. De regenboogvlag stond ergens voor en nu staat ze voor iets anders. Als Gaia plots moeilijk begint doen over vliegen en muggen tussen de muur en een gazet verpletteren zullen er mensen zich van Gaia afkeren. Dat wil nog niet zeggen dat ze honden gaan verwaarlozen maar gewoon dat ze Gaia niet meer steunen.

Als de regenboogvlag nu wil zeggen dat ik mensen naar hun voornaamwoorden moet vragen en ze in meervoud moet aanspreken, of als ze door de jongerenorganisatie van de PVDA+ of de wokes wordt misbruikt om er ook het gedoe over dekolonisatie, geschiedvervalsing, alle witte mannen zijn slecht, alle witte mensen zijn racist, het westen is slecht, kapitalisme is slecht, ... bij te sleuren, dan hoeft het voor mij niet meer. Men is met de regenboogvlag aan het doen wat men met woorden als racisme, fascisme, discriminatie, ... reeds deed, ze volledig van hun betekenis ontdoen. En dan verschiet men ervan dat mensen zich ervan beginnen afkeren. Een mens is meer irrationeel dan rationeel.
De regenboog is het verbond van God.
Pijnlijk dus dat men dat dus schaamteloos pikte.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden