Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2006, 18:10   #29
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde
 
Twanne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Berichten: 832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kweepeer Bekijk bericht
Bestaan UFO's? ==>JA, er zijn voorwerpen in de lucht waarvan men niet weet wat het is.

Bestaan buitenaards leven? ==>JA, een pantoffeldiertje op de maan is ook leven.

In intelligent buitenaards leven geloof ik niet, als ge dat al denkt, denk ik dat ge ergens een paar vijzen mist.
De kans dat er buitenaards leven bestaat is reëel. Als ik me niet vergis heeft men op de maan sporen gevonden van leven in vroegere tijden.
De kans dat er intelligent buitenaards leven bestaat is ook bestaande. Maar ik denk niet dat we daar ooit contact met zullen hebben, gezien het fysisch onmogelijk is om sneller te reizen dan het licht (cfr. de relativiteitstheorie), zelfs niet evensnel!

Dus ik denk niet dat er ufo's van ET's rondvliegen. Tenzij ze een gigantisch ruimteschip hebben gemaakt dat in hun basisbehoeften kan voorzien (soort ark van noah ofzo). Dat zou ervoor kunnen zorgen dat ze onneindig lang rond zwerven en op termijn tot hier kunnen raken. Het lijkt me wel onwaarschijnlijk.
__________________
"The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter." Winston Churchill

Laatst gewijzigd door Twanne : 4 juni 2006 om 18:11.
Twanne is offline   Met citaat antwoorden