Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2020, 20:30   #5281
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat ontken ik nergens, de gewone brave Palestijnse burger is de kop van jut, en dat heb ik al veel meer geschreven. Maar wat ik ook schrijf is dat de Palestijnen door de anderen gewoon gebruikt worden als pasmunt, en als kweekvijver voor extreme idioten. (Ook Israël helpt aan dat kweken, maar die zorgen er Darwinistisch voor dat die extremisten "beter" worden)
Israel heeft de volledige controle over de Palestijnse gebieden. Anderen kunnen niets inbrengen.
De Palestijnse burger is bezig te overleven en alles wat ze doen heeft daarmee te maken. Als u de lijst met alle probleempunten voor gazanen leest is duidelijk waarom. Geen extreme idioten , maar gewoon volk dat reageert zoals elk ander volk dat zou doen. U heeft een moreel oordeel over gazanen , "het zijn extreme idioten" Dat is niet op feiten gebaseerd terwijl die er wel liggen .


Citaat:
Niet onbegrijpelijk, omdat de meeste andere "humane" oplossingen afbreuk doen aan de Israëlische machtspositie ,of militair, of economisch.
Voor ieder die niet diep genoeg nadenkt.

Citaat:
En de Gazaans leiders leven in weelde, zelfs binnen Gaza.
noem mij de leiders op aarde die in oude halfgare huizen wonen of een zwervend armoedig bestaan leiden. Die bestaan niet . Het slaat dus nergens op om dit in te zetten als argument voor wat dan ook .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden