Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2020, 22:29   #5294
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.426
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
geef mij 1 post waarin ik claim dat de arabische broeders de Palestijnen steunen of iets dergelijks ! U verzint hier gewoon iets
U bent wel verdacht stil als het aankomt op de Qataarse miljoenen, en weert u als een duivel in een wijwatervat als er gewezen wordt op de levendige Iraanse raketimport.
Citaat:
Wat ik heb gezegd is dat er nauwelijks nog banden zijn tussen Palestijnen en arabische landen
Maar U komt wel steeds af met "jamaar, het volk van land X of Y (met name Egypte) is niet akkoord met het overheidsbeleid ivm de Palestijnen en vooral Gaza


Citaat:
U negeert mijn vragen volledig, terwijl die precies hier over gaan
Als u al een vraag stelt, bevalt het antwoord toch niet.
Citaat:
+ ik verdedig helemaal geen arabische landen, en zeg ook nergens dat zij palestijnen steunen, dus waarom dit betoog in godsnaam ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
"pesten"?? rare omschrijving van militaire steun.
Er zijn nu eenmaal landen bereid om de Palestijnen te steunen.
In het geval van Gaza zou dat veel meer moeten gebeuren.
Welke landen steunen Gaza dan op een realistische manier? We gaan de Qataarse miljoenen even negeren.
België dat €20 000 000 belooft. En het resultaat van die miljoenen, dat zien we nooit. Zijn die wel gegeven? We weten allemaal wat een belofte van politici waard is. En natuurlijk, als die al in Gaza gespendeerd kunnen worden, is het dan aan lonen van vrijheidsstrijders, want aan wederopbouw van infrastructuur (tenzij smokkeltunnels) is het klaarblijkelijk niet? Of worden die miljoenen geparkeerd op Israëli rekeningen tot Gaza voldoet aan de Israëli eisen?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden