Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2013, 13:44   #27
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik heb Poe's law moeten opzoeken.

Neen, mettertijd misschien 'corollary' van Poe's law:"is the reverse phenomenon: sincere fundamentalist beliefs being mistaken for a parody of that belief/" (Wikipedia).

Ik denk dat de uitleg die verschaft wordt aan de oorsprong van het aids-virus zo aannemelijk is dat wetenschappers die er anders over denken dat niet eens gaan publiceren. Misschien zijn die er wel. Dat heb ik nog niet nagegaan.

Kennis die haast 'innate wordt, lijkt de waarheid te zijn (zoals' de aarde is plat' eeuwen geleden). Hoeveel mensen hebben dat niet als waarheid aangenomen?

Ook merk ik in deze zaak weerom een 'demonisering' in van dieren en natuur.De natuur is een vijandig iets. De meeste mensen kennen de natuur niet meer, dus fungeert het zowat als een afvalbak waar alles in gestopt wordt. Heel handig.

(Dank je voor Poe's law)
Ge bedoelt dus dat het virus minstens 2x in het lab is gecreëerd. Want er zijn 2 types HIV.
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden