Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2018, 10:14   #164
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het is niet voor dit of voor dat en dat is gemeend, maar ik vind ‘werkman’ best wel boeiend. Soms zelfs verfrissend. Bovendien zegt hij af en toe ook rake dingen. Maar goed, iedereen heeft zo zijn gedacht over de mensen.

Ik noteer dat jij wel uw gedacht verdedigt maar dat je niet verankerd bent
door dik en dun aan onnozele partijblubber. Dat is veel belangrijker dan hetgeen ik hier opdis. Want het helpt allerminst. Ze lezen niet eens wat er geschreven staat. Alleen hun eigen stupiditeiten vinden ze belangrijk genoeg.
Misschien lukken we er in; dacht ik toch; om van een forum een overlegplaats te maken waarin politiek echt besproken wordt i.p.v. een oefenterrein te zijn voor hooligans met oogkleppen op. Maar van die optie ben ik reeds lang terug gekomen. Het zal niet lukken.
Dit land is vooral een snertboel geworden dank zij zijn onderdanen en de politiek die garen spint uit het feit en besef dat hun kiezers zelf niet beter meer weten dan mekaar af te blaffen voor futiliteiten.
In de Brusselse achterbuurten gaat het er zelfs vreedzamer aan toe.
Hier zou toch het kruim van onze "intellectia" moeten aanwezig zijn om er iets van te maken? Bedroevend!

Laatst gewijzigd door werkman : 14 februari 2018 om 10:17.
werkman is offline   Met citaat antwoorden