Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2007, 06:16   #8
Luc D
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 15 oktober 2006
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Veel van zulke kwesties worden momenteel onder de mat geveegd of onderworpen aan regels die in feite subsidiair zijn. Als onze gemeentes de gasten die op een dergelijke wijze beroofd worden van waar ze recht op hebben moet voeden en onderdak verschaffen (in de dichtstbijzijnde Hilton voor mijn part) zullen de regels
misschien eindelijk fatsoenlijk toegespast worden !
De oplossing was van in het begin in zicht, het zag er niet slecht uit, maar dan zaten we maar +/- 1 jaar in de bemiddeling. Nu zijn er 5 jaar bemiddeling voorbij. 5 Jaar brengt meer op dan 1 jaar, juist ? Als je er dan na 5 jaar uitgekegeld wordt omdat je te lastig wordt eindig je met 20.000 € meer schulden dan voordien, 800.000 oude belgische franken. Tja waar was dat alles dan voor. Nu 3 jaar later mogen we zeggen dat we erdoor zijn, zonder bemiddeling en zoals ik van in het begin gezegd heb, maar ja wat zouden wij weten ? Nu zijn er dus 8 jaar voorbij, welke zware misdaad moet je doen om 8 jaar te krijgen.
De heren politici gaan hier natuurlijk niet op antwoorden wat had je gedacht ? Wij hadden het allezins niet verwacht ook niet. Dit gaat veel verder dan bureaucratie, .... zo worden tientallen mensen, als het er niet meer zijn uitgezogen tot op de draad en uitgespuwd als een ....... ik laat het u zelf aanvullen.
Wat betreft degenen die wel goed werk doen, ze zwijgen toch ook maar als ze zien dat er iermand in de fout gaat, zij zijn tenslotte advocaat en wij maar plebs.
Luc D is offline