Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2007, 16:57   #28
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Ik reageer niet meer in dit onderwerp op commentaren van mensen die in 99% van de gevallen nog nooit naar een vergadering of een bijeenkomst van CAP geweest zijn en die er alleen maar op uit zijn of omwel rechtsstreeks of onrechtstreeks LSP aan te vallen op basis van argumenten die op onze site en door commentaren hier al telkenmale werden weerlegd. Ik vind het compleet absurd dat we hier telkens verweten worden dat we niet met uag willen samenwerken (en omgekeerd) nota bene door leden van de PVDA en mensen die dicht bij die organisatie aanleunen terwijl PVDA iedere vergadering van UAG voor rotte vis wordt uitgemaakt en met alle zonden van Israël wordt beladen. Met dat soort mensen zouden we door sommige mensen van de PVDA dan moeten samenwerken. En dan ons eigen grote gelijk. Sorry hoor maar moesten we dat denken zouden we niet samenwerken met anderen binnen CAP en zouden we ons compleet concentreren op de uitbouw van onze eigen organisatie zoals anderen wel doen maar dat is dan wel geen probleem. Integendeel. Mensen sluiten er zich bij aan. En dat er dan vervolgens leden van de KP die proberen om CAP problemen aan te praten op een moment de lijsttrekker voor de kamerlijst van de provincie Antwerpen een lid is van de KP vind ik geheel absurd. Misschien moeten jullie eerst eens intern orde op zaken stellen en proberen toch ietwat van een klare positie in te nemen vooraleer anderen problemen aan te praten die er wat mij betreft helemaal niet zijn.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden