Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2018, 14:11   #394
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Duitsland is politiek één, maar bestaat uit deelstaten en de onderlingen verschillen zijn enorm.
Daarnaast is het duitstalige volk helemaal niet 1, maar over verschillende staten verdeelt.
Binnen het Duitse rijk word er ook geen adelijke familie aanbeden als goden, geen deelstaat gebruikt als roepnaam.

Laat het Orange boven en het hup Holland hup en de Nederlanders zullen al veel simpatieker overkomen voor de Vlamingen.
Respecteer in de andere landen de wetten en regels en de Nederlanders zullen al veel minder arrogant overkomen bij de Vlamingen.
Gisteren hier nog 2 Nederlanders op een 50cc scooter zonder helm, terwijl dat in Belgë verplicht is voor alle gemotoriseerde 2 wielers.
Andere die gewoon hun wagen voor en op de oprit van mensen die er wonen parkeren en tegen de rijrichting in parkeren.
Ge gaat daarmee niet op op wat Jan stelde.
Voor u en Standkruier vormen onderlinge kulturele verschillen een tegenaanwijzing voor een Hereniging der Nederlanden.
Het tegenargument is dat dat in onze buurlanden echter wél funktioneert ondanks die verschillen. Dus moet dat bij ons ook kunnen.
Ontkracht dat nu. Of zoek gewoon een andere tegenaanwijzing voor een Hereniging.
Of geef gewoon toe: " ik ben gewoon tegen een hereniging net zoals ik supporter voor voetbalklub X ". Wat een irrationele identifikatie is waarover men niet kan diskussiëren.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 3 oktober 2018 om 14:12.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden