Los bericht bekijken
Oud 28 september 2003, 18:08   #17
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Beste mensen,

Om effe terug te komen op de geweldige poging van dhr. De Ryck om onze partij zwart te maken, graag de feiten op een rijtje.

Dhr De Ryck spreekt NIET uit naam van het Liberaal Appel. Ook niet in naam van het bestuur van de Kern Deurne.
Daarom: laat U niet vangen aan zijn uitspraken. Hij doet deze enkel uit eigen naam en verspreidt hierbij leugens en halve waarheden, in de hoop onze jonge en kwetsbare partij zoveel mogelijk schade toe te brengen.

De hoofdreden van het feit dat hij voor onze tuchtcommissie dient te verschijnen is het feit dat hij, via het internet, meningen verkondigt als zouden het officiële partijstandpunten zijn.

Tot nader order is de enige die officiële standpunten van onze partij naar buiten brengt onze voorzitter. We hebben het geld niet om een volwaardige woordvoerder in dienst te hebben.

Het officiële standpunt binnen Liberaal Appel Deurne over dhr. De Ryck is het volgende: " We vinden het spijtig dat een persoon met zulke capaciteiten, het nodig vindt om zich zo binnen de partij te isoleren."

Graag mijn eigen aanvulling hierbij: Het is spijtig dat deze veelbelovende jonge militant, na niet onmiddellijk een partijfunctie gekregen te hebben, zich bezondigd aan nestbevuiling.

Toch wens ik hierbij iedereen ervan te verzekeren dat alles wat dhr. De Ryck tot nu toe verkondigd heeft niet op feiten gebaseerd is. Tot nader order wens ik hem dus een leugenaar te noemen.

Voor het vervolg: Hij spreekt niet in naam van eender welke afdeling van het Liberaal Appel.
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline