Discussie: Onrust in Syrië
Los bericht bekijken
Oud 25 april 2014, 15:03   #10051
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Sedert de Geneve conferentie heerst er een merkwaardige stilte in de media aangaande de perikelen in Syrie.

Als ik het kan vergelijken in mijn persoonlijke situatie waarbij ik in een bestuur betrokken ben, is een omslagpunt bij koppige mensen dan wel de doven en blinden te bereiken indien ze met open ogen met de neus op de feiten worden gedrukt, derhalve mogelijk gemaakt middels hen zo dicht bij alle betrokken partijen te betrekken.

Bijgevolg dat ingeval deze 'doven en blinden' de betrokkenen in letterlijke en fysieke zin kunnen voelen en horen een contra effect wordt teweeggebracht t.a.v van emailverkeer welke in zulk soortige situaties voorheen een verbeten loopgravenstrijd betrof, om na de 2 zintuigen weer in gebruik te zien, tenslotte er het strijdbijltje erbij neer te leggen en op te stappen.

Mijns inziens; de Westerse media en politiek hebben zich voorheen als doven en blinden opgeteld inzake het Syrische conflict, ergo zijn sedert de conferentie in Geneve hun ogen en oren geopend, hetgeen voortvloeide dat de desbetreffenden als een dief in de nacht vertrokken zijn. Dientengevolge resulteerde datgeen in een -Westerse- media stilte betreffende Syrie, welke momenteel nog steeds van kracht is.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 april 2014 om 15:31.
Frankenstein is offline