Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2022, 07:11   #1248
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.041
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Zeer belangrijk is dat Rusland de toevoer van Westerse wapens moet blokkeren. Helaas is dat niet mogelijk met de huidige troepenmacht of de huidige conventionele wapens.

Dus Rusland heeft twee opties : de algemene mobilisatie of de nucleaire optie (ofwel inzet van kernwapens, ofwel zware conventionele wapens inzetten tegen Oekraïnse kerncentrales). OF op zijn minst een ernstige en geloofwaardige dreiging hiermee uitoefenen.
de eenvoudigste optie is gewoon kruis raketten of GPS gestuurde raketten op de luchthavens, treininfrastructuur schieten, wat ze uiteindelijk doen, maar blijkbaar zijn die dingen niet zo nauwkeurig want ze vallen nogal meters van hun doelen.

Het gaat over 'intelligence' of 'informatie hebben' dus de kunst is zorgen dat ze zodanig sneaky tewerk gaan aan de westkant dat RU idd niet weet waar en wanneer ze die leveringen doen. Dus nooit aankondigen en leveren, maar aankondingen als dingen al een paar dagen gebeurd zijn...

Anderzijds kan ik mij niet ondoen van de indruk dat we idde niet weten wanneer RU gelijk heeft en wanneer er precies een levering onderschept wordt, want ofwel zwijgen ze gewoon wat volgens mij dan gewoon een bevestiging is van het RU gelijk, ofwel antwoorden ze dat de aanval op burgerdoelen valt en niet klopt

Laatst gewijzigd door brother paul : 26 juli 2022 om 07:12.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden