Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2022, 09:42   #16
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En we mogen veronderstellen dat het allemaal politieke vluchtelingen zijn nietwaar? Mensen van wie het leven bedreigd wordt...
Misschien zijn er dat, die allemaal in de landen waar zij vandaan komen zelf wat uitgespookt hebben en het daarom op een vluchten zetten om reden van ze er in bepaalde landen snel komaf met maken met mensen die de regels niet volgen.

De EU is daar te blue in.

Dat ze niet zeggen van de honger hé want het zijn allemaal grote en sterke mennen die bootjesvaarders.

In de EU snapt men het niet of wil men het om de één of andere reden niet (*kassa*kassa* voor sommigen) snappen dat dit serieus fout gaat lopen.

Het gaat in stijgende lijn dat 'onze' mensen de Europeanen in het algemeen dat echt wel beu worden die omvolking.

Naast dat alles stel ik mij steeds de vraag mocht de EU verder en verder ingepalmd worden, naar waar gaan wij moeten lopen en zullen wij daar ook zo vriendelijk ontvangen worden? i doubt it!!

Op onze en EU politici zullen wij niet moeten rekenen denk ik.

Na dit schrijven schenk ik mij nog een glaasje azijn in.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 augustus 2022 om 09:48.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden