Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2019, 22:55   #16
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Bedank voor deze uitleg, maar ik moet erkennen dat het boven mijn hoofd gebeurd... Het klinkt in ieder geval allemaal logisch...

Ik heb wel opgemerkt dat ik niet de hele tekst heb gegeven en geef dan hier de rest van de tekst die ik via mijn e-mail ontvangen had.

Ikzelf ben niet in staat om te zien of dat wel of niets verandert aan jouw redenering


Even afwachten maar. Momenteel hebben we voldoende neerslag.
Wel, ik zal dus nu mijn gewaagde voorspelling doen.
Deze zomer en volgende zomers zal er weer bij ons onvoldoende neerslag vallen.
Alle elementen zijn en blijven aanwezig om mijn voorspelling waar te maken.
Die pseudo wetenschappers bekijken klimaat te eng om zich waar te maken in hun vooruitzichten. Er zijn teveel belangrijke factoren die over het hoofd worden gezien. Ik ga mij niet wagen aan de opsomming ervan.
De twee belangrijkste zal ik geven. De zeeën warmen op. Hoe lang zullen ze hun rol als schokdemper nog vervullen?
En het teveel aan CO2 in de lucht komt van het gebruik van teveel grondstoffen die in het verleden juist hebben gezorgd voor heropname van het teveel aan CO2. En waar moet de massa methaan naar toe die zal vrijkomen bij opwarming van de perma-frost?
Stop!! Ik zit al aan drie!
En nog iets anders. De wereldbevolking stijgt drastisch.
Het visbestand in de zeeën daalt. Niet alleen wegens temperatuurstijging maar ook nu al wegens overbevissing.
Waar gaan wij ons voedsel blijven halen?
Doemdenken lost niks op. Maar de mens zal moeten ingrijpen en dringend.
Maar die gevaarlijke gekken die niet ophouden met te kraaien dat alles koet kaat zitten niet alleen in het parlement maar ook onder ons.

Laatst gewijzigd door werkman : 14 maart 2019 om 22:59.
werkman is offline   Met citaat antwoorden