Los bericht bekijken
Oud 7 februari 2006, 14:11   #7
Vrijheid
Schepen
 
Vrijheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2005
Berichten: 495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Dus u ontkent dat Vanhecke, Dewinter, ... vroeger nog gemaskerd op de flikken stonden te kloppen tijdens Staf De Clerq herdenkingen en protesten in de rand bijv. ?
Dat verborgen mandatarissen en hun hele veiligheidspersoneel bijna allemaal mensen zijn die uit neo-nazi en/of militaristische flamigante bewegingen komen en daar vaak nu nog genoeg contact mee hebben?
Enz...
De foto waarop Frank Vanhecke 'gemaskerd op de flikken stond te kloppen' moogt ge mij wel eens bezorgen. Maar ik ben een redelijk mens en gun je dus de tijd om 'm in mekaar te flansen, want dat zal nodig blijken...8) Het zou nuttig zijn -nu we toch over Vanhecke bezig zijn- moest je mij nu eens voor eens en voor altijd kunnen duidelijk maken of het Taal-Actie-Komite (TAK) en de Vlaamse Volksbeweging (VVB) nu net neo-nazistisch of eerder militaristisch waren. En om dan toch eens tot het heden en de actualiteit te komen - in welk van beide categorieen we dat Warandeclubje met hun Manifest voor een Onafhankelijk Vlaanderen gaan moeten steken...

Over die 'militaristische' flamingante bewegingen (?) mag je me ook met wat namen dienen. Ik kan er namelijk niet veel verzinnen: de VMO, de Vlaamse Militanten Orde, de Vlaamsche Militanten Orde, de Vloamsche Militaaaanten Orde, de Vlaamscher Militanter Order,...

Ik ben ook verheugd dat je de lang verloren gewaande want verborgen mandatarissen hebt ontdekt en dat je bekend bent met het voltallige 'veiligheidspersoneel' en hun verleden. (Als dat veiligheidspersoneel van de VMO afkomstig is - dan zou het inderdaad beter op vervroegd pensioen worden gestuurd nu dat nog mogelijk is! )

PS: Ge moogt Robke Klop en z'n vake bij naam noemen hoor. En ik zal u een tip geven: zij waren geen lid van de Revolutionaire Arbeiders Liga (RAL), werden niet beschuldigd van geldverbranding en zijn geen Vlaams minister van Werk Onderwijs en Vorming.
__________________
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached."

"Matter doesn't matter, only interactions matter"

Me & my autism

Laatst gewijzigd door Vrijheid : 7 februari 2006 om 14:19.
Vrijheid is offline   Met citaat antwoorden