Los bericht bekijken
Oud 29 april 2004, 22:38   #60
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
@Raf: op zich is er niets mis met het rapport Van San, het is enkel zo dat een hele hoop mensen allerhande zaken probeert af te leiden of te concluderen die men daar helemaal niet kan uit af leiden. Dat is in mijn ogen trouwens ook het enige dat Jef Verschueren daar over zegt.
Volgens mij gaat het toch wel verder dan dat. Ik heb de indruk - hoewel Verschueren dat inderdaad niet expliciet zegt - dat hij vindt dat Van San's onderzoek bewust in een bepaalde richting werd gestuwd door resolute conclusies te trekken uit vage, soms zelfs ronduit dubieuze gegevens. Het onderzoek van Van San zal het op sommige vlakken misschien wel bij het rechte eind hebben of in de juiste richting gaan, maar over het algemeen beschouwd, denk ik dat je toch wel mag stellen dat het rapport op z'n minst van een twijfelachtig allooi is. De overheid heeft het rapport tenslotte ook niet voor niets opzij geschoven.
Correctie, de SP.a en Agalev vonden het een goed rapport en waren voorstanders om Van Sans onderzoek voort te zetten. Tot meneer Verschueren er zijn politiek correcte neus instak en zich met de zaken ging bemoeien.
__________________
Weisse Wolf is offline