Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2004, 13:56   #27
Eugene
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 1.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Intruder

(1) Tja hij zegt wel tegen het cordon te zijn, maar doet niets effecties omdat ook te laten zien. Zoals het bij mij overkomt hoopt hij door te zeggen tegen het cordon te zijn er electoraal voordeel uit te halen. En door het effectief niet te laten zien hoopt hij op wat kruimeltjes van de grote partijen. Dat stoot mij tegen de borst. Als hij nu gewoon samen met Storme mee zou gedaan hebben met die petitie zou hij daadwerkelijk laten zien dat hij geen moer geeft om dat cordon. Maar in plaats daarvan begint hij zelf met een petitie. Nu moet je toch toegeven dat dit niet de meest brilliante zet uit zijn carriere is.



Idd zolang er niet een paar zijn die het voortouw nemen in normale omgang met elkaar zullen die linkse N-VA'er de Vlaams Blokkers blijven provoceren en omgedraaid. Die linkse rakkers hebben trouwens alleen maar baat bij het instand houden van die scheldpartijen het cordon is hun levensverzekering.
1. Geert Bourgeois is nooit begonnen met een petitie. Hij denkt er alleen aan om de alarmbelprocedure in te schakelen. Een legitiem middel in de Kamer waar ook Blok-verkozenen aan kunnen deelnemen (en moeten indien men de 3/4 wil halen). In tegenstelling tot het schijncomitéetje is dat allenzins veel effectiever. Dat comité is dan ook niet zozeer bedoelt om het vreemdelingenstemrecht tegen te houden, dan wel om zoveel mogelijk schade toe te brengen aan de democratische partijen.

2. Wat verwacht U van linkse N-VA'ers (die zijn er!)? Dat zij staan te springen om samen te werken met het Blok
Ik vraag mij af of het VB die 3/4 meerderheid mee zal leveren. En idd is het zo dat de N-VA de alarmbelprocedure wil opstarten maar meiske...denk eraan....enkel wat het Vlaams Blok doet is goed hoor...FDW is De Vader...de Zoon en De heilige Geest van de Vlaamse beweging he..allee..also sprach das Blok .
__________________
Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt.
Eugene is offline