Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2018, 22:37   #85
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik Niet, ik heb een hekel aan die dingen, kom er elke morgen om 07.40 uur 3 verschillende tegen, hier gewoon rond de kerk tussen de kinderen, ze rijden op het fietspad tegen de verkeersrichting omdat ze te lui zijn om rond de kerk te rijden. Ze vliegen zonder te stoppen de baan over terwijl er hier kinderen naar de bus stappen, stoppen aan zebrapaden is voor hen niet weggelegd. Gewoon, onverantwoord is het, een duimpje om eens te bellen hebben ze ook al niet.
Eerlijk, ik heb alle dagen zin om er zo eentje van zijn fiets te sleuren en er een beetje verantwoordelijkheidsgevoel in te timmeren, want zoals het nu is, is het wachten op het eerste ongeval hier.
De nieuwe fietsterroristen zijn geboren en geloof me ze zijn erger dan die wielertoeristen waar het hier 's zondags vol van rijdt.

PS. Zij (de fietsterroristen) dragen dan beschermkledij, een harnas, elleboogbeschermers, kniebeschermers en een helm, onze kinderen hier die dragen een jas en een boekentas? verdorie ik heb een hekel aan die nieuwe fietsterroristen.
Uiteindelijk heeft dat niets met "die dingen" te maken. Net alsof u iets tegen auto's zou hebben als er een of andere automobilist agressief fietsers inhaalt of een gevaar vormt op de weg.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden