Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2018, 00:32   #5355
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht


Mja, dacht ik wel. Zo veel mogelijk de handen vrij houden, zodat niemand u erop kan pakken. Clever.

Bon, het is uiteindelijk een irrelevante nevendiscussie (het is maar een etiket).

Ik vroeg me dus eigenlijk gewoon af welke leider je ok vindt en welke niet; ik trachtte een logica te vinden. Misschien op deze manier proberen; kan je deze leiders quoteren tussen 0 en 10 in jouw aanvoelen? Absolute schaal niet zo belangrijk, vooral het relatief verschil. Ik zal 't makkelijk maken, gewoon een cijferke tussen 0 en 10 achter deze namen zetten.

Duterte
Trump
Johnson (Boris dus)
Le Pen
Wilders
Erdogan
Maduro
Bolsonaro
Orban
Obama
Putin


Ben benieuwd of je dat wel gaat doen
Kom aan. U geeft zelf geen definitie behalve "idioten", en het is u niet ik die het over populisten heeft. Ik gebruik die term niet zo graag, juist omdat de term zelf dikwijks populistisch gebruikt wordt, in de zin van een ridiculisatie van degene over wie ben een oordeel velt, alsof diens politiek geen diepgang heeft. Uw "idioten" zegt in feite alles.

Ik stel voor dat u de zinnen na die eerste zin niet vergeet. In feite ontkrachten ze uw conclusie.

Jammer. Ik denk dat ik me in u vergist heb. Als ik u was zou ik Nethanyanu nog aan het lijstje toevoegen. Met zijn leugen cartoons voor de VN verslaat hij ze allemaal. Colin Powell lijkt me ook een goed kandidaat. Oorlogsstoker Mccain ook. Maar ik vrees dat dat niet in uw verbazend goed aan de westerse main stream media parallel lopende wereldbeeld past.

Mensen die anderen de dood insturen op basis van leugens voor een heel volk. De waarlijke populisten.

Laatst gewijzigd door Bach : 14 oktober 2018 om 00:41.
Bach is offline   Met citaat antwoorden