Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2018, 07:32   #5359
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Kom aan. U geeft zelf geen definitie behalve "idioten", en het is u niet ik die het over populisten heeft. Ik gebruik die term niet zo graag, juist omdat de term zelf dikwijks populistisch gebruikt wordt, in de zin van een ridiculisatie van degene over wie ben een oordeel velt, alsof diens politiek geen diepgang heeft. Uw "idioten" zegt in feite alles.

Ik stel voor dat u de zinnen na die eerste zin niet vergeet. In feite ontkrachten ze uw conclusie.

Jammer. Ik denk dat ik me in u vergist heb. Als ik u was zou ik Nethanyanu nog aan het lijstje toevoegen. Met zijn leugen cartoons voor de VN verslaat hij ze allemaal. Colin Powell lijkt me ook een goed kandidaat. Oorlogsstoker Mccain ook. Maar ik vrees dat dat niet in uw verbazend goed aan de westerse main stream media parallel lopende wereldbeeld past.

Mensen die anderen de dood insturen op basis van leugens voor een heel volk. De waarlijke populisten.
Hehehe, soms zijt ge zoooooo klein Bach.

Ik tracht dus gewoon te achterhalen welke politieke leider ge ok vindt en welke niet. Da’s al.

Ach ja. Laat maar
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden