Discussie: Communisme?
Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2003, 23:39   #45
boer_bavo
Europees Commissaris
 
boer_bavo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2003
Locatie: Podgorica
Berichten: 6.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ::Marginaal::
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Ik hoop van heel ver.
Of ben je tegen het milieu, wil je dat over 100 jaar 34 miljoen mensen in Bangladesh en 10 miljoen in Egypte moeten verhuizen of verzuipen.
En vind je het niet erg dat we een enorm te kort aan drinkwater aant creeëren zijn.
En aanhanger van de Republikeinse partij zijn en terwijl tegen racisme is redelijk contradictorisch.
Ik heb net de nacht doorgebracht met mijn garage leeg te pompen wegens overstroming, en leef zelf in een gebied dat niet veel hoger als Bangladesh ligt.

Global warming is voor mij een grote joke van de groenen. Moest je nu toevallig toch gelijk hebben en dat wijst zich uit over de komende 50 jaar, dan hebben we nog altijd 50 jaar om een oplossing te vinden. Ik zie daar niet veel problemen mee.

De republikeinse partij is niet racistisch, ze is gewoon een beetje conservatief.
In de jaren 70 verwachtten ze zelfs een ijstijd Binnen 30 jaar zal de theorie van de ijstijd mss weer eens in de mode zijn hé
De jaren ervoor was de hoeveelheid aerosolen(stof voor de gewone man) enorm in de hoogte gegaan door het grote gebruik van steenkool. Dat had inderdaad behalve veel andere effecten een licht afkoeling tot gevolg. Maar sinds diezelfde jaren '70 (iets vroeger al) is die concentratie aerosolen fel gedaald.
Hadden ze dan ongelijk om op het probleem te hameren?
__________________
[SIZE=1][/SIZE]
boer_bavo is offline