Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2019, 10:57   #125
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

[quote=maddox;8968050]
Citaat:
En hij heeft gelijk. Al 1400 jaar lang probeerd de islam het stinkendrijke West Europa in te nemen, en met oorlogsgeweld lukte het niet. Dus is het nu eens tijd een ander wapen ter hand te nemen.
Luister, het is al eeuwenlang geweten dat de vrouwen zonen moesten baren voor de oorlogen van de machtigen der aarde... Dus wat Erdogan daar zegt is gewoonweg terugkeren naar de ME...
Maar dat hij dat nu als een wapen tegen WE kan gebruiken is enkel en alleen omdat WE, met zijn zogenaamde democratie, hem dat wapen in handen geeft en weigert zich, of zo je wil zijn democratie, te verdedigen of anders gezegd, het is niet Erdogan, maar het is WE zelf dat zich zelf aan het vernietigen is

Citaat:
Een idee dat ik ergens heb opgepikt. We zorgen dat iedereen onvruchtbaar is, en alleen mensen die zich voldoende volwassen hebben getoond mogen zich voortplanten.
Dat noemen ze eugenetica en dat idee is niet nieuw... Of het de besten zijn die zullen bovendrijven is natuurlijk een heel andere vraag...

Citaat:
Het enige recht is het recht van de sterkste(groep). En zelfverdediging, als je dat als recht wil gebruiken, zorg maar dat je de sterkste bent, of je krijgt klappen.
En dat recht van de sterkste te zijn is Europa nu in overijld tempo aan het weggeven... Kun jij mij zeggen waarom??? In ieder geval niet op vraag van zijn bevolking...

Citaat:
Oorlog en overbevolking goed voor het klimaat?
Hewel het is Erdogan die dat beweerd...

Citaat:
Die machtswellusteling heeft wel een punt.
Welk dan dat oorlog en overbevolking goed is voor het klimaat???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden