Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2019, 12:13   #29
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar als Steve B zelf zegt dat het cannabis is dat zijn beoordelingsvermogen beïnvloedt, dan is het cannabis hé. Niet alcohol.
Hij zal het zelf wel beter weten dan gij hé?


Maar wat een integere fatsoenlijke persoon zijt gij toch!

Weet ge nog toen ge mij in een andere draad eens vroeg hoe het met mijn cannabis verslaafde voetbalmaat was, en ik u meedeelde dat hij overleden was?

Gij hebt dat toen laten rusten, want wat gij nooit zou doen is: een verschrikkelijke zaak proberen te misbruiken om je gelijk te halen in iets totaal irrelevant.


Wat gij toen dus NIET hebt gedaan is: er constant op doorbomen en mij beschuldigen dat ik persoonlijk verantwoordelijk ben voor zijn overlijden.

Zo 'ne morele en ethische persoon zijt gij! Hypocrisie, het is u helemaal vreemd!
Ik schat dat misschien 9 op de 10 moorden en verkrachtingen gebeuren door nuchtere niet onder invloed zijnde mensen.

Conclusie : nuchtere niet onder invloed zijnde mensen zijn minder gevaarlijke mensen dan mensen onder invloed.

Trouwens de meeste moorden gebeuren door voetballende mensen....die zijn wetenschappelijk bewezen allemaal verward door het kopballen.

Sommige mensen overlijden zelfs aan de gevolgen ervan. Dat zou jij toch allang moeten hebben geweten. Zelfs de ouders van uw vriend weten het ondertussen.

Trouwens net als iedereen sterven ook aan cannabis verslaafde mensen. Ik heb ook vrienden die zijn overleden ....maar nog geen enkele door cannabis gebruik.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 mei 2019 om 12:20.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden