Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2020, 21:40   #63
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er zijn moslims met extremistische meningen en er zijn islamcritici met extremistische meningen.
Wel, qua onderscheid tussen die 2 groepen, ik vraag me dan wel af hoeveel dodelijke/zwaar gewonde slachtoffers die islamcritici al gemaakt hebben, als gevolg van hun standpunten.
Geef eens wat getallen.
Citaat:
Je kan USA burgers niet gaan verbieden omdat USA burgers de meeste moorden plegen. Dat is unfair tegen al degenen die niet moorden.
De grondwet van de VS moedigt het vermoorden van 'zondige' landgenoten en niet-Amerikanen niet toe, dacht ik, itt de koran, de énige en échte godswet die er voor de meeste moslims wél toe doet.
Je vergelijking snijdt dus geen hout.
Citaat:
Strikte scheiding van godsdienst en staat en religieuzen dienen de wetten te volgen. Zo hoort het.
De islam gelijk stellen met het nazisme is ’n beter idee.
De overeenkomsten tussen beide ideologieën is duidelijk, ‘wij kennen de waarheid, de rest is blind/dom/minderwaardig’ en handel(d)en er ook naar.
Het nazisme is ondertussen in heel het westen verboden, de islam daarentegen krijgt er nog geld en middelen bovenop.
Begrijpe wie kan.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden