Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2020, 08:46   #115
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Een bestelwagen genre Ford Transit beschikt nu niet zelden over 160 pk .....en dan heb ik het nog even niet over diegene die een andere chip inbouwen. Die zitten wel tegen de 200 pk. Je moet al over een felle auto beschikken om die nog zomaar uit je wiel te rijden.
Zo is dat inderdaad.

Laatst nog zo eentje zien voorbij vliegen.

Bestuurder beide armen op het stuur, passagier die sliep of overwerkt of goed zat was op de andere stoel gezeten zijnde maar gas geven dat konden zij wel.

Dan denk ik altijd: zou zo een bestelwagentje de elandtest wel doorstaan hebben?

Ik stel mij nog steeds de vraag mocht die bestuurder op dat ogenblik een boete oplopen wie er instaat voor het betalen van de boete: hij/zij die op dat ogenblik de bestelwagen bestuurde of de baas van het bedrijf? (voorgaande in geval van bedrijfswagens)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 juni 2020 om 08:48.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden