Los bericht bekijken
Oud 12 december 2019, 08:32   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Er loopt al een geruime tijd op de televisie een reeks over hoe vreemdelingen gecontroleerd worden wanneer ze Australië binnen komen! Mochten we dat hier ook doen zou het land er anders uit zien! Er zouden er heel veel niet verder dan de grens geraken!
Tijdens het kijken naar die reeks, was het Australië, Canada, VS ... vraag ik mij steeds af of dat men deze controles op onze luchthavens ook doet.

Bij bepaalde overtredingen stuurt men de 'daders' ook vrij snel terug huiswaarts.

Ik heb mij nog plat gelachen met een Chinese vrouw met een hoedje op die een massa etenswaren bij had en nog kwaad was omdat het niet mocht.

Ik dacht nog: ik zie mij als ik op reis ga, mijn koffer niet echt vol eten steken maar er zijn mensen die dat anders zien.

Het enige wat ik misschien nog zou meenemen is mijn hoofdkussen. (Jack Nicholson doet dat ook)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 december 2019 om 08:33.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden