Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2015, 21:59   #52
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.562
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Wie dat in de Koran lezen wil en daarmee zich tot laakbare praktijken die onze maatschappij niet gangbaar zijn hoort hier niet thuis. Dat is ook wat ik hierboven schrijf. Maar iemand die hier leeft en moslim is zonder dat hij anderen lastigvalt, verdient het evenzeer van met rust gelaten te worden en niet over dezelfde kam met gangsters die hun godsdienst misbruiken geschoren te worden.
Ik ken genoeg moslims die perfectpassen in onze samenleving. Ik ken er ook anderen en die mogen of moeten er ook voor mij uit.
Kan u in iemand zijn hoofd kijken? De koppensneller van de islamitische staat was in de GB toch ook een brave jongen? De beulen van Charlie Hebdo stonden bekend als vriendelijke buurtjongens, die niemand kwaad deden. Het waren schijnbaar voorbeeldige moslims.

De koran staat centraal in het leven van een islamiet en leent zich tot wreedheden en moord. We kennen allemaal de bestiale levensstijl van de profeet, toch het grote voorbeeld van ALLE moslims. Wie volgens de koran leeft en handelt is volgens mij niet geschikt om in onze maatschappij te leven. Als morgen hier een figuur als khomeini neerstrijkt, dan lopen 'onze' gematigde moslims slaafs achter dergelijk sujet aan.

De islam is geen godsdienst, maar een gevaarlijk totalitair regime.

Ik sluit mij verder volledig aan bij de bijdrage van smiley hierboven. Duidelijker kan niet.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 maart 2015 om 22:04.
Lukkas is offline