Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2019, 20:43   #86
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Jazeker, jongen...daarom dat de AUTOCHTOON selectief telkens de factuur door de strot geramd wordt, schandelijk gediscrimineerd wordt in eigen land en nog nooit zo verarmd werd dan tijdens de regeringsdeelname van deze lepe wolf in schaapsvacht met zijn vermeende rechtse partij die links beleid voert.

Een voorbeeld? Het gratis water wordt de alleenstaande, vergrijzende belg ontnomen en uitgedeeld aan de kroostrijke vreemden aan 20€ PER kind.
Bejaarde belgen worden uit hun sociale woningen gejaagd onder het mom van eigendom door erfenis - tiens, toch toevallig dat de vergrijzende bevolking erft, he?
Intussen rept niemand nog met een woord over de homans drogreden van 'bestrijding van de sociale fraude door moslims met eigendommen in thuislanden' die nog steeds ongemoeid gelaten worden....natuurlijk niet, hun doel was bereikt: autochtonen met bedrog uit hun sociale woningen jagen om plaats te maken voor migranten en vermeende vluchtelingen!
Komaan, trek je ogen eens open voor de volksverlakkerij van deze hypocriete leugenpartij.

Zo zijn er nog tal van voorbeelden waarbij hun leugens en kuiperijen reeds werden ontmaskerd.
Zij kwamen niet op voor het belang van de autochtoon bij dat marrakesh bedrog maar voor eigenbelang en de verkiezingen in mei!
Anders hadden ze tijdens de opstelling van dat duivelspact, TWEE jaar geleden, reeds verzet aangetekend voor 'ons autochtone welzijn' maar ze hebben er zelfs geen ruchtbaarheid aan gegeven...vijgen na Pasen?..moeilijk te begrijpen allemaal, he?
Ik kan mij vinden in de tekst die u geschreven heeft want wat u schreef is gewoon de werkelijkheid, zoals het er op huidig ogenblik allemaal aan toe gaat.

De autochtone bevolking hoeft op géén hulp te rekenen.

Misschien hoor je ergens wel een autochtoon staan schreeuwen: "What have u done for us lately politicians? "

Ik ken op bovenstaande vraag al redelijk wat antwoorden: "niets, niets, niets, niets"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 januari 2019 om 20:44.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden