Los bericht bekijken
Oud 7 december 2017, 21:13   #34
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Pro tip: Overweeg om uw kinderen van school te halen en thuisonderwijs te voorzien.
Kinderen die thuisonderwijs volgen hebben een immense voorsprong op leeftijdsgenootjes die wegkwijnen op de schoolbanken.

En één ding staat vast: Het niveau van de leerlingen en onderwijs wordt er niet beter op in de toekomst.
Ik hoop dat je beseft dat veel ouders de school ook dankbaar als gratis 'opvang' zien. Want anders moesten kindjes echt niet met 2,5 al naar school.
En ouders hebben vaak geen tijd om thuis de eindtermen te voorzien en/of zijn uit werken.

Nu ben ik wel van plan om mijn kind later naar school te sturen. Hopelijk pas vanaf de tweede kleuterklas en dit om taalredenen, anders zou het zelfs derde kleuterklas worden. Maar ik ga ze natuurlijk al eerder met (romeinse) letters, cijfers en (voor)'lezen' kennis laten maken. Let gewoon op welk 'speelgoed' je aanschaft en koop boeken als deze https://www.bol.com/nl/p/rupsje-nooi...hoCEX8QAvD_BwE en kleur-en schrijfboekjes.
Daar hoeft een kleuter, halve niet zindelijke baby, echt geen dag voor op school te verslijten.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 7 december 2017 om 21:14.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden