Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2019, 20:29   #3
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.041
Standaard

Nu ivm al uw voorstellen

ik weet niet waarop jij u baseert,, maar als die voorstellen komen vanuit een analyse van problemen vanuit het buitenland bvb en de vooropgestelde oplossingen komen als gevolg van studies die bewezen hebben dat mortaliteit daardoor zakt, dan denk ik wel dat je daar goeie voorstellen ee doet

ik denk bvb dat alle voorstellen verplicht vanaf nu beter meetbaar effect en verifieerbaar zijn.. De mortaliteit moet niet zakken omdat iedereen met zelfrijdende auto's gaat rijden zoals europa gaat opleggen tegen 2021 ? Want dan gaat elke minister met de eer opstrijken voor iets die het gevolg is van een techniek embedded in de voertuigen en zitten lyrisch doen dat zijn maatregelen dit effect ressorteren

het is eenvoudig: je moet vooral het Nederlandse model van ongevallenanalyze proberen over te enten op belgie, waardoor de verkeersveigheid aangepakt wordt in functie van ongevallenanalyze. En ROAD DESIGN richtlijnen uitgevoerd worden door het leger lokale ambtenaren die er momenteel vooral op los fantaseren en vanalles uitvinden die in principe zelfs niet bijdraagt
brother paul is offline   Met citaat antwoorden