Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2014, 21:38   #37
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
http://www.express.be/joker/nl/platd...kig/130038.htm


Wat ik altijd al instinctmatig heb geweten is bij deze bevestigd, kinderen maken niet gelukkig. Het is een mythe dat één of meerdere kinderen een blijvende impact op 'geluk' zouden hebben. Je moet maar kijken naar mensen met kinderen, je moet ze maar leren kennen, je moet enkel maar met hen praten om te weten dat het een feit is dat je daar niet gelukkiger van wordt.

Niemand heeft mij ooit een rationele uitleg kunnen geven over hun persoonlijke motieven om kinderen te krijgen (buiten wat gelul over voortplanting en zogezegd geluk en persoonlijke verandering (wat ook hoogst twijfelachtig is)). Je bent gewoon de zoveelste meeloper die kinderen wil of heeft.
Ik kan hyppo geen ongelijk geven. Veel ouders vinden dat het nodig is om een perfekt huwelijk te hebben. Ook zijn het meestal de vrouwen die er op aandringen. Laten we ook niet vergeten dat veel getrouwde koppels waarvan de vrouw nog een extra kind wil, nog enkel sex met hun man willen als er bij hen een grote kans tot vruchtbaarheid is.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden