Los bericht bekijken
Oud 22 november 2020, 00:22   #60
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.414
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Er zijn mensen die schrik hebben van spinnen, van hoogtes, van engtes....
Ik heb ook geen goed oog op honden, ik ben zelf aangevallen door een scheper toen ik een jaar of negen, tien was.
Naar het dichtsbijzijnde parkje ga ik niet meer, omdat er teveel loslopende honden zijn. Veel hondeneigenaars zijn gewoon asociaal uitschot.
Ik draag geen messen of andere wapens.
Als de jogger gestraft moet worden dan ook de hondeneigenaars. Als zij de hond aangelijnd hadden dan leefde die nu ook nog.
Dus naar uw mening zijn vele mensen gewoon asociaal uitschot.
Dat u een trauma hebt overgehouden aan een situatie waarbij een hond overweldigend was, tja. Ik kan u niet verplichten dat te negeren of te minimaliseren. Ik heb een soortgelijke ervaring. Iets pittiger dan u. Ik ben 1 van de laatste mensen in België gebeten door een dolle hond.
Mijn geluk was
  • als 8 jarige heb ik dat beest een dreun verkocht met een speelemmer vol water. Hondsdolle honden hebben watervrees.
  • Mijn moeder was ook door het dolle heen toen ze mijn hand zag. De bevestiging later dat het over een dolle hond ging was pas nadat ze maar het hospitaal had gesleurd.
Ik heb een nieuwsfeitje voor u.

Veel hondeneigenaars zijn gewone mensen, die een extra verantwoordelijkheid hebben.

Dat we met een hoop kiesvee en met een andere hoop mensen die nog niet eens een rol WC papier veilig kunnen bedienen geeft alleen weer dat we met veel te veel op een klein plekje zitten.

Maar de moraal van het verhaal. Vele mensen kunnen de verantwoordelijk van hondenbezit niet aan. Vraag u maar eens af hoe het met hun kinderen moet lukken...
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 22 november 2020 om 00:24.
maddox is offline   Met citaat antwoorden