Los bericht bekijken
Oud 17 september 2019, 08:01   #15
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat zal dan desastreuze gevolgen hebben, op gebied van sociale zekerheid en onvrede bij burgers.
Die beweging is al volop aan de gang, politici kunnen heel wat leren van deze aanpak. Doen ze dit niet, vrees ik bij de volgende verkiezingen een nog groter Vlaams belang...dan moet de politiek vooral in eigen boezem kijken in plaats van kiezers te schofferen.
Waarom vrees je dat? Het is onze enige hoop.
Ik zei al een maand voor de verkiezingen dat VB een verpletterend resultaat zou halen. Ook dat ze niet zouden mogen regeren.

Dit schreef Zuhal Demir vlak na de verkiezingen. Regeren met de PS (kiezersbedrog), ofwel onbestuurbaar worden, ofwel een confederaal model (not gonna happen)



Zoals van een politieker verwacht kan worden gaan ze naar alle waarschijnlijkheid voor kiezersbedrog. Politieke zelfmoord van N-VA.

Bart De Wever heeft 2 decennia lang het cordon sanitaire uitgebuit, en gebruik gemaakt van het feit dat migratiekritische stemmers enkel naar N-VA konden lopen. Migratie is het enige topic dat telt omdat het onze samenleving aan het ontwrichten is.

N-VA legt zijn eigen hoofd op de kapblok van een guillotine. Nog liever dat dan samenwerken met "die paljas" Tom Van Grieken. De Wever gebruikt figuren als De Winter als excuus om niet met VB samen te werken. VB is momenteel de grootste in de peilingen en gaat N-VA binnen 5 jaar vernietigen in de federale verkiezingen. En terecht
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 17 september 2019 om 08:07.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden