Los bericht bekijken
Oud 15 september 2017, 22:19   #16562
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U bent dan ook in uw ‘dunken’ glad verkeerd. Dat filmpje past in geen van de enkele zéér arbitraire categorieën van poster Kiko.
ah ja
Vertel eens waarom het niet in die categorie 3
"filmpjes waar niets zinnigs over te vertellen valt wegens te weinig informatie, te vaag, te klein, te donker, te snel, te wazig, te onverifieerbaar"
valt ?

Citaat:
Wat het filmpje laat zien, is overigens zeer eenvoudig: een stel ufo’s. Ufo’s die zelfs in een zekere formatie vliegen. Vliegende voorwerpen dus, die men niet kan thuisbrengen onder de gekende aardse.
...dan zeg je dus nu zelf categorie 3
Onvoorstelbaar toch hoe jij je niet bij eenvoudig voldongen feiten kan neerleggen enkel vanwege een wishfull thinking

Citaat:
En mocht u dit weer gaan ontkennen (hetgeen u eigenlijk doet), dan ontkent u het licht van de zon.
Maar neen dat deed ik niet... en dat doe ik nu ook nog niet daar ik er geen verklaring voor weet.
Wat ik wel deed is een gelijkaardige case naar voren brengen.

U probleem zit gewoon bij het feit dat bij begrip ufo ook blijkbaar in het achterhoofd alien-tuig wordt geassocieerd.
want telkens als we op het laatste kritiek hebben steiger jij als ware dat we het ufo- phenomeen ook zouden ontkennen.

Ik zei het al eens : vindt er desnoods een nieuwe term voor uit
Want het steeds als we stellen dat Ontkennen we dat of

Citaat:
P.S.
U kunt natuurlijk altijd nog aanvoeren dat het filmpje fake is. Hetgeen mogelijk is. Maar dan moet u volgens uw kompaan wel bewijzen dat het filmpje vals is.
Het ging zelfs niet eens over het feit of het nu fake as of niet.
Waar blijf je het toch steeds halen ?
praha is offline   Met citaat antwoorden