Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2018, 10:52   #17451
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik moet (tot vervelens toe) weer eens herhalen.

Indien u in mijn vorige post aandachtig geluisterd hebt naar Fox-news (Tucker) en de antwoorden , dan is het nu wel duidelijk dat de Amerikaanse luchtmacht én luchtvloot regelmatig geconfronteerd worden met vliegende tuigen waartegen zij maar weinig vermogen.

Hetgeen natuurlijk een uiterst vervelende situatie is voor de Amerikanen vermits ze niet meer in staat is de Amerikaanse luchtruim efficiënt te verdedigen. Hetgeen ze natuurlijk nooit openlijk zullen toegeven, dat ziet u van hier... Dat zou pas een blamage zijn voor heel de Amerikaanse defensie.

Nu zijn er verschillende mogelijke uitleggingen van deze 'encounters':

1)Het zijn natuurlijke fenomenen die men nog niet goed begrijpt.
Het kan, maar het lijkt me weinig waarschijnlijk.

2)Het zijn wel degelijk vliegende tuigen, ons onbekend.

Dan zijn er twee mogelijkheden:
a)Ze zijn van deze aarde en dan is het maar uitvissen van welk land dat ze komen.
b)Ze zijn niet van deze aarde en dan is het maar uitvissen wie ze zijn en wat ze willen.

Meer mogelijkheden zijn er niet.

Aan u om uit te maken welke van die mogelijkheden of opties het meest waarschijnlijk is. Maar volgens mij stellen we nu eenaal vast dat er vliegende tuigen van onbekende oorsprong zijn in het aardse luchtruim vliegen, die geen sporen nalaten, die geweldig snel kunnen vliegen en onwaarschijnlijk snel kunnen klimmen en dalen en bochten nemen, en wordt het nu meer een meer bevestigd door de geavanceerde apparatuur waardoor wij nu deze tuigen kunnen observeren en op film vastleggen.

En al die debunkers die er een sport van maken alles inzake ufo's in het belachelijke te trekken, zouden er beter aan doen met zichzelf te lachen.
Een vreemde observatie is nog geen bewijs voor buitenaards leven hé.

Nu hebben de observaties door het militaire apparaat wel een voordeel want de authenticiteit van de beelden moet niet meer achterhaald worden.

Er zijn tenslotte al vele hoaxen de wereld ingestuurd, niet?

Nu, ik ben er ook van overtuigd dat het haast onmogelijk moet zijn dat enkel op aarde de essentiële bouwstoffen voor het ontstaan van leven zouden terug te vinden zijn. Je zou al bijna het creationisme moeten aanhangen om in die richting te denken.

Maar er moet wel héél kritisch naar elke observatie gekeken worden.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden