Discussie: Facebook-perikelen
Los bericht bekijken
Oud 6 april 2018, 07:21   #42
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Een testje? Iemand gooide wat passwords op het net? Gotcha

Is your password stolen?

Nog een andere leuke test misschien SpyDetectFree

Am I being spied on/Am I being monitored?

Bovenstaande even terzijde.

FaceBook doet er op huidig ogenblik alles?? aan om hun fouten goed te praten.

Mensen die een account hebben kunnen dit tot op bepaalde hoogte nakijken maar dan stel ik mij nog steeds de vraag, wat met die mensen die géén account hebben maar die hun gegevens daar ook ergens ten FaceBookvelde rondspoken omdat de één of andere clowneske figuur die wel een account heeft die er wel op gepost heeft bij wijze van grap??? of om één of andere duistere reden. (kwalijke dan wel)

Hoe kijken die mensen dat na en tegen wie moeten ze mocht het kwalijke informatie zijn dan klacht indienen? Tegen onbekenden waarschijnlijk??

Zoals u weet is Universalia nooit fan geweest van 'smoelboek' en op huidig ogenblik is die Universalia blij dat hij gelijk gekregen heeft dat het rommel is.

Werk aan de winkel voor Markske of zijn winkel zal eerstdaags aardig wat boetes kunnen gaan betalen, misschien sluit men zijn FB winkel misschien wel?

Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd ...

p.s.

Begrijpt u mij niet verkeerd, ik schreef het al eerder dat ik er géén problemen met heb dat er mensen zijn die er een account op nemen maar van de mensen die dat niet willen doen moet Markske Z met zen poten afblijven en die ook niet gaan achtervolgen of in kaart brengen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden