Los bericht bekijken
Oud 7 april 2019, 04:56   #658
Jos_be
Burger
 
Geregistreerd: 21 mei 2006
Berichten: 121
Standaard

In de jaren zeventig sprak men ook van de klimaatswijziging. Door de schuld van de mens gingen we regelrecht naar de ijstijd, geen mooie zomers meer. Eigenlijk heeft mijn generatie dat goed gedaan en ervoor gezorgd dat het warmer werd. Maar blijkbaar is dat weer niet goed.
Ja en we hebben gezorgd dat rond het jaar 2000 een ramp werd voorkomen met de computers die wereldwijd gingen uitvallen, waardoor kerncentrales gingen uitvallen, de apparatuur in de ziekenhuizen ging fout werken, de vliegtuigen gingen naar beneden vallen. Dat heeft mijn generatie toch op een fantastische manier opgelost, of was dat maar een hoax die veel geld heeft gekost?
En het ozon gat dat we terug gevuld hebben, ondanks we nog steeds evenveel CFK's produceren. Prachtig gedaan voor een gas dat zich alleen maar vormt als er voldoende (zonne)energie aanwezig is. En moet dat nu juist lukken boven de polen is er juist weinig zonne-energie aanwezig.
De ijstijd afgewend, de crash van de computers op 1 januari 2000 afgewend en gezorgd dat er meer zonne-energie aanwezig is boven de poolkappen zodat het ozongat werd gevuld. Zijn dat niet de werken van Hercules die mijn generatie heeft uitgevoerd?
Of was dit alles een hoax?

Laatst gewijzigd door Jos_be : 7 april 2019 om 04:57.
Jos_be is offline   Met citaat antwoorden